پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کافی میکس: نان رضوی
نوشته شده در جمعه 18 دی 1394
بازدید : 1230
نویسنده : محمدرضا آذری

محصولات و مشتقات قهوه امروزه بسیار مورد استفاده ما ایرانیان قرار گرفته است البته اگر نحوه صحیح استفاده و حدود افراط و تفریط در استفاده از این محصولات را رعایت کنیم بسیار دلچسب و شاید یک نوع تفریح جالب باشد...
از این رقم میتوان به کافی میکس؛ یک شیرقهوه فوری، اشاره که امروزه پر استفاده ترین برندهای درحال فروش آن شاید nestle (آیا واقعا نستله صهیونیستی است؟! - بخوانید ) پرحاشیه و altunsa ترکیه ای باشند! شرکت نان رضوی، از زیرمجموعه صنایع آستان قدس رضوی متعلق به آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) است که قدم در این بازارِ نه کم پر مشتری گذاشته تا علی رقم ملی گرایی همانند بقیه محصولات با کیفیت و مشتری پسندش، یک محصول دلچسب دیگر به بازار عرضه کند و وارد رقابت بشود. کافی میکس های نان رضوی واقعا یک طعم دلچسب دارد!! که تمایز آن کاملا هویداست.

این تجربه موفق را بارها در دیگر محصولات نان رضوی کسب شده و بار نیز همچنین است؛ اما یک نگرانی وارد به این محصول عرضه کم آن است که البته شامل فصول گرم سال است که نسبتا کار معقولی است.

 



:: موضوعات مرتبط: تولید ملی , ,
:: برچسب‌ها: خوراکی , قهوه , نان , رضوی , کافی , میکس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: